Liity jäseneksi

Hacklab Jyväskylän kerhotilan vuokra katetaan kuukausittaisista jäsenmaksuista. Jäsenmaksu on jaettu kahteen luokkaan.

Normaali jäsenmaksu on 10€/kk, joka oikeuttaa käyntiin kerhoilloissa ja tavaroiden säilyttämiseen Hacklabilla. Harrastetilalle on mahdollista saada myös oma avain jolla sisään pääsee koska tahansa. Avaimellisen jäsenyyden hinta on 20€/kk.

Voit hakea myös alennettua jäsenmaksua, jos taloudellinen tilanteesi on heikko. Tällöin saat 5€/kk alennuksen (perusjäsenyys 5€/kk, avainjäsenyys 15€/kk) ensimmäisen 12 kuukauden ajan, jonka jälkeen hinta nousee normaaliksi. Alennettu jäsenmaksuluokka oikeuttaa samoihin etuihin kuin normaali jäsenyys. Pyydämme alennetun jäsenmaksun hakijaa täyttämään lomakkeeseen aukeavaan tekstikenttään perustelun alennukselle.

Kerhoiltoihin voi vapaasti tulla tutustumaan jos jäsenyys kiinnostaa. Varsinaiset jäsenhakemukset pyydetään lähettämään hallitukselle sähköpostilla tai allaolevalla lomakkeella:

*) Täytä vähintään nämä kohdat

Olen jo jäsen, haluan muuttaa jäsenluokkaani

Jäsentyyppi:

Alennettu jäsenyys 5€/kkPerusjäsenyys 10€/kkAlennettu avainjäsenyys 15€/kkAvainjäsenyys 20€/kk

Suostun, että tietojani säilytetään Hacklab Jyväskylä ry:n rekisterissä ja tilaan Hacklab Jyväskylän jäsenkirjeen ylläantamaani sähköpostiosoitteeseen. Olen myös lukenut Hacklab Jyväskylä ry:n säännöt.

Jäsenhakemusten käsittelyssä on ollut viivettä. Pahoittelemme asiaa!